Projekt integrujący sztukę współczesną w dzień codzienny dzielnicy i miasta. Ślady życia miejskiego (urzędowy orzeł bez korony, niemiecki kufel wykopany w parku, kabel centrali telefonicznej) zmieszane są z reliktami działań artystycznych m/s OFFicyna (m.in. prace Piotrowskiego, Przemysława Biryło). Integralną część kolekcji stanowią historie przedmiotów.
Projekt integrujący sztukę współczesną w dzień codzienny dzielnicy i miasta. Ślady życia miejskiego (urzędowy orzeł bez korony, niemiecki kufel wykopany w parku, kabel centrali telefonicznej) zmieszane są z reliktami działań artystycznych w m/s OFFicyna (m.in. prace PioTroskiego, Antoniego Karwowskiego). Integralną część kolekcji stanowią historie przedmiotów. Uczestnicy, dostarczający obiektów, stanowią o ostatecznym kształcie projektu.

Pieczęć Bartosza Wójcika - element projektu wędrujących po całym świecie pieczęci z zapisem aktualnej chwili. Tu: pieczęć z Brande/Dania, przeniesiona na Niebuszewo.

Taśma “Groundwork” - element projektu PioTroskiego "Praca u źródeł”; była wykorzystana w ramach Festiwalu Sztuki Żywej PerForma’04 (dzisiejszy ? Performance Intermedia Festival) w m/s OFFicyna.

Nogi wanny - znalezione przez Małgorzatę Frymus w budynku zajezdni tramwajowej, na terenie dzisiejszego Muzeum Techniki i Komunikacji - Zajezdnia Sztuki w Szczecinie. Stanowią przykład minionej estetyki dzielnicy.

Gramofon - znaleziony przez Jakuba Henke w domu swojego zmarłego dziadka; potem wykorzystywany w spektaklach Teatru Karton na terenie OFFicyny.

Buty Antoniego Karwowskiego - wykorzystane w trakcie performance w 2003 r., w trakcie obchodów z okazji 5-lecia istnienia miejsca sztuki OFFicyna.

Gazeta - znaleziona przez Erwina Kapałę na strychu jednego z budynków na Niebuszewie. Pochodząca z 1937 r. gazeta stanowi ślad minionego dnia codziennego dzielnicy.